Nu gäller det!


Idag har jag examination.
Det vill säga; jag får mitt arbete bedömt av en lärare och två andra elever och jag ska även ha åsikter om deras arbeten. Får se om jag lyckas lägga fram min kritik på ett bra sätt utan att låta allför hård. Får inte glömma bort att ge synpunkter även på det som är bra. Blir svårt!

Börjar bli lite nervös nu. Tänk om de sågar mitt arbete totalt?
Det hoppas jag verkligen inte. Eller det tror jag verkligen inte heller. Är riktigt nöjd med min rapport och jag har lagt ner galet mycket tid på att genomarbeta texten och få den akademiskt korrekt, så jag blir himla sur och besviken om den inte blir godkänd.
Då gråter jag en smula.

Moa idag!
Håller i en slev för att nå fram till knappen för att ta kort på datorn, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0