Cheer up!


Det blir mycket sista gången nu.
Igår var det sista träningen i alla fall för min del innan tävlingen i Oslo nästa lördag.
3-timmarspass och riktigt hård träning.
De andra fortsätter träna även nästa vecka medan jag är i London och shoppar loss.

Hoppas bara att jag kan rutinen tillräckligt bra
och att jag klarar av slutet som jag inte hinner vara med och träna på innan. Men det tror jag.
I alla fall är det nog bäst att intala mig själv det så att jag inte stressar upp mig allt för mycket...

En liten filmsnutt när jag försöker mig på sträckt salto om ni vill kika:

I rutinen ska jag göra rondat-flickis-flickis-sträckt salto. Får se hur det går...
Har bara lyckats testa med en flickis i träningshallen, för sedan tar mattan slut.
Är lite nervös för detta faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0