Olana i mitt hjärta


Var på internationell ungdomscirkusfestival i Renströmmen igår!
Alla var galet duktiga och jag ville såklart uppträda jag med!
Trapetsnummer, kautchuk, diabolo, jonglering, akrobatik, handstående...
Saknar cirkusen som fasen nu. Gråter en skvätt.


Olana (den grupp jag brukade träna med) gjorde superbra ifrån sig med sitt pyramidnummer! Klarade alla trick, var snyggt synkade på nästan allting och hade så härlig utstrålning som bara Olana kan!
De fick ett hederspris med. Applåder till mina tjejer!

Olanatruppen!

Åh, får en massa minnen från tävlingen i Riga...






Och turnén i somras...


Kommentarer

Postat av: Tuss

Jag gillart!

2010-10-31 @ 21:29:44
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0