Many Of Horror


Åh, Anela!
Jag längtar till Biffy Clyro-konserten!
http://static.gigwise.com/gallery/9778302_BiffyClyro2.jpg
Bildkälla.

Har ni inte hört dem förrut, så lyssna på den här låten:
Biffy Clyro – Many Of Horror

Den absolut bästa låten för mig just nu (förutom Robyn's album då).
Fin! Men sorglig...

You say "I love you boy"
But I know you lie.
I trust you all the same
And I don't know why.

'Cause when my back is turned,

My bruises shine.
Our broken fairytale,
So hard to hide.

I still believe,

It's you and me
till the end of time.

When we collide we come together,

If we don't, we'll always be apart.
I'll take a bruise i know you're worth it.
When you hit me, hit me hard.


Lyssna på alla Biffy Clyros låtar förresten (speciellt deras senaste album Only Revolutions)!
De har inte en enda jag inte tycker om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0