Skogsrunda



Invigde mina nya löparskor förut med en springtur i skogen. Riktigt skönt! Det är verkligen härligt att ha naturen så nära inpå här med motionsspår ett stenkast bort. Det var perfekt väder - linnevarm, men molnigt med en svalkande bris. Skorna fungerade riktigt bra och jag som brukar få ont i fötterna efter ett tag tänkte inte ens på att jag hade skor på mig.

Något jag dock besvärades av var det hemska trycket jag får över bröstet efter ett tag. Det gör riktigt ont att andas och varje andetag hugger i lungorna och magen. Jag borde nog kolla upp det där med ansträngningsatstma, för såhär är inget kul att ha det!

Blev rastlös så fort jag kom hem och vilat mig ett tag, så jag komponerade ihop en liten cheerleadingdans framför hallspegeln. Kul, men svettigt värre! Temperaturen inomhus såhär varma sommardagar tar livet av mig en smula. Men man borde inte klaga. Bättre såhär än hemsk vinterkyla då man fryser med tjockaste tröjan inomhus.

Nä, nu ska jag strax bege mig hem till Bella för filmkväll.
Henne har jag saknat som tusan! Det här blir en bra kväll.


Kommentarer

Postat av: jenny

åh visst är den fin! den är från modekungen.se

2011-08-04 @ 08:22:54
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0