Fullmatat skalle!

Är helt slut i huvudet!
Har varit i skolan från 9 till 19.
Först två långa tretimmarsföreläsningar och sedan stannade jag och Sara kvar för att göra klart vår Powerpoint.
Två och en halv uppgift kvar nu! Ska göras klart denna vecka. Det fixar vi!

Dessutom har jag även tränat cheerleading i två timmar där det övades in ny danskoreografi, samt släpat runt på en väska fylld med böcker och en dator hela dagen.

Allt detta efter bara 6 timmars sömn. Jag behöver minst 8 annars är jag död dagen efter.
Har kommit in i en jobbig period igen då jag tänker för mycket om kvällarna så det blir omöjligt att somna. Har lite mycket i huvudet. Funderingar över skolan och livet i övrigt. Jobbiga tankar. Saker jag inte kan få något svar på. Lite stresskänslor, lite osäkerhet inför vissa saker.

Äh. Ikväll går jag och lägger mig så tidigt jag bara kan! Synd bara att jag inte är hemma än...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0