Segaste tentan i världshistorien


Fy fasen vad segt.
Den här tentan alltså. Jag kommer ju ingenstans!


Jag vet inte hur många dagar jag har arbetat med den här texten, men jag lyckas bara frambringa små korta hemskt dåligt skrivna stycken åt gången.
Jag begriper ingenting. Det här är inte alls likt mig.
Visst, det brukar alltid vara trögt i starten, men när jag väl kommit igång går det utan problem.
Men nu befinner jag mig inte i starten längre med den här uppgiften, nej,
imorgon 09.00 ska den in
.
Börjar få lite smått panik.
För jag kan verkligen inte koncentrera mig. Får inte till någon bra struktur på skiten.

Största delen av texten är färdig, men jag är inte nöjd alls och nästan hälften måste bort.
På tok för långt, som vanligt.
Det jobbiga är att jag inte riktigt får någon kläm på vad som är viktigt att ta med.
Jag vet inte vad jag ska våga ta bort och ändra om för att det ska hålla ihop som en bra text utan att jag missar några viktiga delar.

Den här rapporten är egentligen uppbyggd precis som alla andra rapporter; med inledning, begreppsförklaring, syfte, genomförande, analys, diskussion och nu även den irriterande punkten utveckling.
Men tittar man på vad som ska finnas med under varje punkt så är allt så annolunda mot hur alla tidigare texter varit skrivna. Det känns bara så komplicerat och rörigt allting.

Vill helst kasta skiten i papperskorgen och lägga mig i sängen och glo på film.
Men det gör ju inte saken bättre, precis.

Plugg, plugg, plugg, plugg. Låt mig se ett slut!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Låter inget vidare. Hoppas det blir bra i slutändan. :)

2011-01-09 @ 22:46:53
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0