När natten är en dimma


Hahaha, roligaste i morse, hemma hos Marcus:

Dylan: "Ska du sova här inatt?"
Jag: "Vaddå i natt? Ah, jag sov här."
Dylan: "Men ska du sova här inatt?"
Jag: "Dylan, det har redan varit natt."
Dylan: "Va?!"
Jag: "Klockan är snart 12."
Han tittar ut.
Dylan: "Vafan är det här?!?"
Jag: "Dylan, skämtar du?"
Dylan: "Nej! Seriöst, vafan hände? Det här var fan det sjukaste jag varit med om!
Meh, har jag sovit såhär?!"
Dylan visar på sin fullt påklädda kropp med skjorta, kavaj och byxor.
Jag: "Ja, du sov sådär. Du bara däckade ju. Vi har fasen flyttat runt på¨dig, vände på dig när du snarkade och Marcus bäddade ner dig med täcke och allt."
Dylan: "Jag är fan onykter fortfarande..."

Nu reser sig Dylan, går ut på balkongen och knäcker en bärs.
Festen fortsätter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0