Fräck Fröken och Lätt Lasange


Bra helg förra helgen!
Söndagen spenderades på Fräcka Fröckens med Anna och Marcus. Snor rakt av från Anna, för orkar inte formulera mig bättre:
"Vi pratade om teknikens utveckling och att det kanske trots allt var bättre förr men ställde oss frågan VAD I HELA FRIDEN GJORDE MAN? Utan tv, internet, xbox, radio. Vi pratade skola, cirkus och lite politik och hade det fint."
Synd att dessa fantastiska människor bor på andra sidan Sverige. Skulle gärna träffa dem varje dag!


Lite posing med nya hörlurarna.

Mycket märklig armutsträckning av Marcus här. Som om han gärna vill hålla om, men inte riktigt vågar. Haha, tror inte direkt att det var avsikten.

Mycket god och saftig chokladboll blev det för mig!

Snor lite finfina bilder från Annas blogg med:


Anna är snygging, jag ser hemsk ut, men vafan. Det går alltid åt helvete när vi ska fota bilder på oss två ihop, så bjuder väl på den då.


Anna begav sig hemåt, jag och Marcus tog bilen hem till honom och plockade upp Jimmy på vägen.
Fick bli lasangemix till middag. Känns som att det där är den nya grejen, något som man lagar lite smidigt och halvt på egen hand där hemma. Där i stort sett alla ingredienser som behövs ingår i ett och samma paket och endast behöver blandas ut med lite vatten eller mjölk. Pizzamix, kakmix, lasangemix... Det finns hur mycket som helst sådant där nu.

Marcus torkar upp mitt spill. Duktig grabb.

Jimmy hängde vid datorn med en öl. Stod för bra musikval som vanligt såklart!

Jomenvisst!

Superlätt att göra och gott blev det! Rekommenderas!

Så blev det dags för Solsidan! Helroligt och bra som vanligt, även om det inte ser så muntert ut här. Säkert reklampaus. Ikväll är det för övrigt sista avsnittet. Sorgligt!

Så kom Lovisa med. Trevligt som tusan!
Hann dock bara träffa henne en halvtimme innan jag var tvungen att bege mig hemåt.

Åh, nu saknar jag Norrpanfolket bara ännu mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0