Bajsapp

Blogg.se:s mobilbloggapp fungerar inget vidare har jag märkt. I alla fall inte till att ladda upp bilder.

Har man lite halvdålig uppkoppling kommer alltid felmeddelandet "the request timed out" upp under bilduppladdningen, och så får man göra om igen. Problemet är bara att när det sedan fungerar tillslut läggs bilderna i helt fel ordning och så blir det dubletter eller tillochmed fyrdubbla kopior av de bilder man tidigare försökt ladda upp, som i inlägget nedan. Man kan inte heller gå in och redigera redan uppladdade inlägg och göra om det som blivit tokigt.

Ser därför ut som att jag fått totalt egofnatt i vissa inlägg med 100 bilder på mig själv, innan jag hinner logga in på datorn och ta bort skiten. Sorry för det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0