Beach Cup!


Yehooo!
Nu har vi bokat biljetter till Berlin i december!

Och med vi menar jag Karro, Anna, Malin, Sabina och jag som ska tävla i cheerleadingtävlingen Beach Cup. Det här kommer att bli så grymt!


Om nu undrar varför tävlingen heter Beach Cup, så ta en titt nedan:


Tills dess måste vi bli galet viga!

Idag fotade vi lite före-bilder på träningen. Före terrorstrechen varje kommande träning alltså!
Bilder tagna från Karros cheerleadingblogg:

Är nöjd med min spagat! I alla fall med ena benet fram. Det andra behöver pressas några centimeter till.

Splitten är verkligen hemsk! Behöver förbättras avsevärt om jag ska kunna göra snygga hopp.

Heel stretchen ser bra ut!

Och så kan jag ligga platt ihop och nästan inte ta någon plats alls! Vad man nu ska med det till...

Karro är vig hon!

De andra ville vänta med att lägga upp bilderna tills vi även har fotat efter-bilder.
Jaja, tråkmånsar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0