Direktsänd fylla


Glädjen när man inser att man ännu inte har lyssnat på
Filip och Fredriks senaste podcast och kan ha den att nöjt somna in till - den känslan är oslagbar.

Och på tal om Filip och Fredrik så får ni bara inte missa deras avsnitt av Breaking News från i torsdags! Det var bland det mest underhållande jag någonsin sett på svensk TV.
Hellre sitter jag hemma i soffan och garvar ihjäl mig åt Fredrik Wikingssons sludder och örfilarna han ger Filip Hammar under den mycket märkliga intervjun av Joe Labero, än att bli fuller själv. 


Varför beter de sig såhär undrar ni kanske då? Jo, de utför "grävande journalistik" och tar reda på om det går att uppnå 2,47 promille under 20 minuter, vilket en kvinna hävdar att hon lyckats med då hon väntade på att polisen skulle komma till den olycksplats där hon sedan anhölls för rattfylleri. 

Det bästa:
Fredrik: Ge oss mer champange!
Filip: Testet är över nu!
Fredrik: Men jag är sugen...

Som sagt, måste ses!

Och intervjun dagen efter är nästan ännu bättre. Stackars Fredrik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0