Fotstatus


Stukade som sagt foten för precis en vecka sedan nu. Sedan i fredags har jag kunnat gå på den någorlunda bra, men jag haltar fortfarande en del och ena sidan av foten är himla svullen.

När jag var på väg till spårvagnen i lördags mötte jag en herre och precis när han passerade mig vände han sig om och frågade:
"Ont i foten?"
Haha, jag blev allt lite förvånad där. Det ska visst till att stuka foten för att främlingar ska börja prata med en...

I måndags lyckades jag klara av lite dans på träningen utan att det gjorde alltför ont. Hoppas att svullnaden går ner och det slutar värka när jag går snart!

Till vänster en normal fot och till höger den svullna. Där det annars kurvar in buktar det nu ut:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0