Genvägsrep, eller generalrepetion kanske.


Idag har jag vart i alla fall lite duktig och pluggat i alla fall lite granna.
Ett manifest har jag skrivit och tränat lite på mitt argumentarande tal. Sedan har jag försökt mig på att skriva en rapport till projetarbetet, men det blev inte så lyckat direkt. Jag förstår inte alls hur jag ska göra.

På dagen var det genrep av Lindas (tränarens) alla luftnummer innan hon och Emil drar iväg till Grekland i ett par månader. Jag är avis!
Riktigt bra nummer allihop. Jag blev mest imponerad av Stina, som jag aldrig har sett köra tyg fört, men som har lärt sig massor på bara ett halvår!


De urgulliga tjejerna Erika och Emma med sommarfina dräkter.

image462
image463
Stina hänger och klänger åt alla håll!


Ett roligt trapetsnummer med Ingrid och Camilla.
image465
Efteråt blev det mytsigt teparty för att hälsa Linda hejdå. Emil åker lite senare, så honom får vi vinka av om ett par veckor.


Kommentarer

Postat av: emelie

Du kan ju alltid sno min rapport, den fick jag tillbaka från marie med kommentaren "du har ingen framsida, annars mycket bra"...

2008-04-20 @ 10:29:35
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha jag putar ju inte me läpparna ^^

2008-04-20 @ 14:41:51
URL: http://stinalus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0