Mr & Miss Gymnasium.

Det blev först en helrolig tur till Hugo, där jag träffade på Mose som jag inte sett på år och dar. Patrik och Jocke var där också, roligt, roligt!
Vidare till Otten där jag och Emelie fick köa jättelänge i bara klännigar.. kallt! Becka, Frida och Sara han lagom gå därfirån när vi kom dit...

Det blev lite foto för nightlife.se, nu när jag ändå körde hem på kvällen. Blixten och autofokus krånglade som satan, så snabbt gick det inte precis. Jag glömde extra batterier till blixten, så det tog 100 år för den att ladda.

image390image392image393
Kvällens bästa. Jacke kom fram och kramade en inte så glad Emelie. Självklart tvingade han med henne på bild också.
image394image395
Becka fotar.
image396image397
Finalen av Mr & Miss Gymnasium drog igång. Helskum tävling, jag förstod inte alls vad de bedömmer? alla verkade väldigt självsäkra i alla fall och studsade runt på scenen.
Kolla in publikens miner... haha!
image398image399
Björn Gunnarsson från Kungsgård i täten.

Jag vet inte vem som vann... var helt slut och åkte hem för att sova.
Någon som kan upplysa mig?

Resten av bilderna kan ni se här.


Kommentarer

Postat av: emelie

hahhaa..det ser verkligen ut som att jag ville stå där bredvid honom och fotas..eller inte

2008-04-06 @ 14:44:17
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: zloketok

fanny var ju söt :D
hon som går bakom mannen längst fram.
Fanny är snäll :)

puss

2008-04-06 @ 18:37:18
Postat av: jenny

jag förstår mig inte heller på den där tävlingen. Vad är innebörden lixom?

2008-04-12 @ 19:19:51
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0