Gränna. Del 1.


Nu är det på tiden att ni får höra lite mer om Gränna. Det är ju trots allt tre veckor sedan jag kom hem därifrån...
Det har vart så mycket cirkus på sista tiden, så jag har helt enkelt inte orkat skriva om det.



Marcus husvagn. På båda bilderna. Överst detta år - faktiskt riktigt snygg mot förra årets "Tumören".
Rejält iordninggjord om man säger så.

Äta jordgubbar med Nutella i Stinas husvagn. Mums!

Affe har rolig tunga.


Titta på YouTube-klipp i Marcus husvagn. Trååångt. Men mysigt.

Inte mycket kvar av Johannas tält efter ösregnet. Egentligen var det ännu plattare, men på bilden blåser det något förskräckligt så hela tältet puffas upp. Hennes saker var skapligt blöta...

Mitt fina tält som höll i ur och skur.
De första två dagarna sov jag här ensam, i ett fyramannatält, sedan kom Isak och gjorde mig sällskap.
Det var mys. Men iskallt på natten och kokhett på dagarna.

Bygga tält på måndagen. Fast jag råkade försova mig och var inte med alls.

Torrt och fint på marken och så liksom.

Gullungar. Eva Linder och Mickis.

Mickis med rävpäls.


På tur i mysig Gränna. Men "stan" var inte mycket mer än den här gatan.
En gata fylld med polkagrisaffärer.

Glad grabb.


En lustig skoaffär med bara en massa skit. Och stövlar med roliga mönster.

Stina väljer och vrakar bland polkagrisarna.

Finfina polkarosor.


Titta på polkagristillverkning.

Handla mat med Stina och Agnes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0