En middag.


Ikväll ska jag på restaurang. Träffa Damon, den där killen som skrev till mig på msn.
Han ringde mig förut, och han verkade faktiskt riktigt trevlig! Att träffas för middag på restaurangen kan väl inte vara så farligt. Jag skulle visst få möta deras svenska barista också.

Just nu har de fullt upp där, men han har nog jobb åt mig på restaurangen efter nyår. Då har han tid att lära upp mig lite också. Jag har ju ingen erfarenhet av resturangjobb, men han tyckte som jag; att alla måste ju få chansen att lära sig någon gång.
Och han tyckte att jag var väldigt trevlig och lätt att prata med, så det borde inte va några problem.

Hoppas att det inte är en svindyr restaurang. Eller jo, om han betalar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0