Fotokocken Thomas.


Idag har vi gått och gått och gått. Igen.
Förut tyckte mina fötter inte alls om att gå, de fick ont och började gråta för minsta lilla, men nu har de faktiskt börjat vänja sig!
Vi tog bussen in till stan, provade en annan buss den här gången, men den tog lika lång tid. 45 minuter när där tar under 20 med bil. Seeegt.
Vi försökte oss på att dela ut CV igen. Och den här gången gick det mycket bättre! Kanske för att vi gick in i betydigt många fler affärer...
En klädaffär känns väldigt lovande i alla fall. När jag kom in i affären sa en tjej som jobbade där: "Oh, nice dress!" och sen verkade hon väldigt glad när jag frågade om det fanns något jobb ledigt.
Kanske ångrar de sig när de läser CVt. Nu har jag ändrat en massa på det, för den versionen de fick innehöll en del stavfel såg jag. Chef i stället för chief till exempel. Fotokock - snyggt yrke! Sedan har jag lagt till lite och tagit bort en del på det nya. Jag har ju inte direkt någon erfarenhet av butiksjobb heller. Men hoppas kan man alltid göra!


Lush - den hemska tvålaffären, har världens bästa trick för att få in kunder i butiken.

En motocykelaffär där det stod moa av någon anledning.
Äntligen någon som vet hur man stavar mitt namn!


Nattklubben ni kan se i börja på den film jag la upp igår.



Oxford street - gatan där alla gayklubbar finns och där alla affärer anspelar på sex.
Som denna likörbutik till exempel.


Lite fina läderkläder skulle sitta fint till jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0