Strandpromenad


Idag är det Lucia och vi lyssnar på julmusik för fullt!

Rosévin och fanta igen för strax blir det utgång. Jag har nog aldrig förfestat till julmusik förut, men det är ju party för tusan!

Idag har vi gått över en mil. 6 km fram och tillbaka - en strandpromenad mellan Maroubra beach och Coogee beach.
Riktigt fint och riktigt varmt! Jag som trodde att det skulle regna idag...
Det var faktiskt för varmt. Jag var konstig i kroppen och orkade ingenting. Kanske för att jag hade glömt att ta min astmamedicin. En väldig massa uppförsbackar var det och det tyckte inte min andning om.

Det är något fel på mig. Jag sover hur länge som helst varenda morgon. Fast jag somnar mellan tolv och halv ett så har jag sovit till halv tolv flera mornar (...heter det så?) i sträck nu. Ändå så gäspar jag flera gånger om dagen.
Om jag går upp tidigare så går jag ändå runt och gäspar dagen lång. Helmysko.

Nä, nu ska ni få se lite bilder från vår promenad! Mobilbilder visserligen, men alltid något.





I ett hus hade de fönster i muren in till sin pool. Coolt!

Strechning vid havet.

Coogee beach. Väldigt fin stand egentligen, men att bada var inte så kul. Det var jättestora vågor, det älskar jag, men det var fullt av tång som rev sönder hela benen. Blääää.
När jag var i och badade så kom det plötsligt en megastor våg som tumlade runt hela mig. När jag reste mig upp märkte jag efter ett tag att halva bekinin hade åkt ner. Flashade ena bröstet för hela stranden. Vacker.
Hoppas ingen såg. Hoppas.

Jag köpte mig en glass och Emelie en milkshake och så vandrade vi tillbaka igen.


Tillbaka till vår Maroubra beach. Idag är Maroubra soligt och fint. Bättre så.


Kommentarer

Postat av: rbecka

kanske dags att investera i en ny bikini? :p fan vad härligt det ser ut!

2008-12-13 @ 18:18:48
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0