Msn-flörtande


En okänd kille skrev till mig på msn igårkvällt.

-hi im damon
you applied for a job
and i was taken by your photo
very gorgeous


Ehm, jaha. Tydligen var det ett jobb jag hade sökt för en restaurang, på nyårsafton.
Ett jobb som jag inte alls ville ha egentligen, vem vill missa fyverkeriena på nyår liksom?

I ansökan skulle man skicka med en bild på sig själv och den verkade han visst fastnat för.
Men han verkade inte ha något jobb åt mig heller. I alla fall inte på nyår.

-i do have a restaurant in newtown though that we may have a role for you
its regular work
but not at the moment
i was more interested in you for the mean time as a date
would you like to go for a drink sometime?

Eeeh, seriös arbetsgivare, verkligen.
Så, vad fan svarar man?
Har han ett jobb att erbjuda så visst. Man kan väl träffas och snacka lite. Bara han inte försöker något.
Så jag sa ja.

-yay!!
ju dont even knwo what i lok like
ill send you a photo soon

-no.. i don't. hope you're not ugly! :P
are you?
-i hope u dont think so

Så kom jag på att jag inte har en aning om hur gammal killen är eller någonting.
34 visade det sig.
Okej, han kanske borde leta efter någon i sin egen ålder...?
Han tyckte inte att han var för gammal i alla fall. Svenska tjejer är väldigt mogna tydligen. Han har jobbar med flera svenskar, så han har koll liksom.

-but sure, i can meet you
-excellent
ill call you on your phone number you left me

-and we can.. uhm . discuss that work in newtown
-maybe go for a motorbike ride someday to show you a bit of sydney
yes of course. your english seems quite good
we would love to have someone as pretty as you working for us
in fact i think we can fit you in soon







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0