Intervju och julklappsköp


Vi var på en ny intervju idag.

Vi fick prata svenska den här gången! Det var skönt.

Jobbet gick ut på att sälja bilservicepaket till väldigt rabatterat pris. Jag hoppas vi får det, för det verkade vara en lätt produkt att sälja och man tjänade väldigt bra på det.
Alla måste ju serva sin bil, och kan man göra det betydligt billigare än man brukar så har man ju inget att förlora.

Tjejen vi pratade med vad väldigt trevlig i alla fall. Hette Anna och kom från Göteborg. Det kändes som att vi fick bra kontakt med henne, så jag hoppas på det bästa!
Hon skulle ringa i eftermiddag om vi får det, så det borde väl vara när som helst i så fall...
Det hade haft väldigt många som sökt, så hård konkurrens var det visserligen.

Efter intervjun så gick vi och köpte julklappar till varandra.

En massa bra grejer hittade jag minsann!
Hoppas det är något som passar.
Emelie slår in för fulltoch skriver dikter bakom ryggen på mig.


Nu när vi kom hem låg det ett stort paket på trappan till mig. Julklapp från familjen!
Det kom fram väldigt snabbt måste jag säga. De skickade det förra veckan och jag var lite orolig att det inte skulle hinna fram innan jul, men det var ju ingen fara!



Nu längtar jag som tusan till julafton!
Då ska vi ha julbak och äta en massa god mat. Det verkar finnas en hel del fester att gå på också.
Får se vad vi hittar på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0