Julklappar


Vi satte får fina julgran på marken och klapparna under för att dansa runt den, men, vi glömde det!

Julklappar. ..

Godaste Ferrero Rocher-chokladen av Emelie! Tack!
Satan vad jag har suktat efter den varje gång reklamen visas, vilket är alldeles för ofta...

Armband från mig till mig. Stingtrosa (!?) från familjen,

Nagellack från Emelie. Tidning, nagellack, eyeliner, mascara, läppglans (discobollen) från familjen.
Sydneynyckelring från mig till mig.

Pruttkudde (?!), plockepin och yatzyspel från familjen.
Lite att roa sig med liksom.

Dessutom hårsnoddar och örhängen från Emelie, bok från Else och gosekängru från mig själv.

En massa galna klappar. Tack tack för allt!

En helbra jul blev det! Även om jag saknade familjen en smula och god julmat en massa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0