Slappt


Det blååååser idag.
Men det göt inte så mycket, för jag har bara suttit inne hela dagen.
Skönast så. En slapphalvtbakisdag helt enkelt.

Kollat på klipp från idolfinalen. Kevin vann minsann!
Bra tycker jag. Alice höll inte riktigt samma klass i slutet faktiskt, även om det var henne jag hejjade på från början.

Jag har väl inte gjort något vettigt idag egentligen. Eller jo, tvättat har vi gjort!
Men inte mer än så. Det kan va skönt med sådana dagar ibland.

Imorgon ska vi på en ny intervju med ett annat PR-företag. Vi ska prata med en svensk tjej tydligen. Hoppas det blir mer en riktig intervju den här gången...
Sen ska det inhandlas lite julklappar till varandra.
Det blir en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0