Nytt till byrålådan


Idag bussade vi in till stan igen för att dela ut mer CV. Nu gick det inte lika bra som igår. Det var bara två stycken som ville ta emot dem och de var inte ens säkra på om de behövde personal. Till två andra ställen skulle man söka på internet, så det har jag roat mig med nu.
Nu har vi i alla fall lämnat CV på 10 ställen sammanlagt och mailat till kanske 10 ställen till. Något jobb borde vi få nu tycker jag!

Jag fick lite annat gjort på stan också. Jag köpte mig en klänning, armband och ballerinaskor (som får ersätta mina nuvarande med bortnött sula). Allt detta för 47 dollar (typ 240 kr). Väldigt bra tycker jag! Faktiskt det första jag köpt här som inte varit mat, boende eller bussbiljett. Det var på tiden minsann!


Ny klänning

I ryggen knyter man en snygg rosett. Men jag är inget vidare bra på snygga rosetter.

Nya armband

Nya skor! Hon i kassan blev väldigt förvånad när jag bara ville ha ett par skor när man kunde köpa 2 par för 20 dollar. De andra man fick välja på var lika dana i massa andra trevliga färger. Men det tar bara upp en massa plats i väskan sedan! Svarta skor räcker fint för mig.
Tjoho!

Lite uppdatering på flörtningsfronten ska ni få med.

På väg hem från stan igår körde en bil förbi där en kille hängde sig på tutan och den andra lutade sig ut genom fönstret, vevade med armarna, ropade och glodde efter mig. En skatare gjorde massa trick för att styla, åkte bort till en trappa där han väntade på att vi skulle gå förbi och sa "You're being really pretty!"
Imorse när vi skulle gå till bussen vände sig två killar om och busvisslade. Trevligt trevligt.
Nä, nu ska vi se på flörtandet i "Bonde söker fru" istället!


Kommentarer

Postat av: Fina

Väldigt söt klänning !

2008-12-04 @ 18:02:22
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0