Djävulska vågor!


Idag har jag roat mig med att.. nja jag ska inte avslöja än.
Jag har skrivit ut lite kort i alla fall.

Igår var vi nere vid stranden för att svalka oss i den djävulska hettan. Men det var lite väl svat. Kallt till och med.
Och blåste som satan gjorde det också! Hur man än låg så piskade sanden sönder hela kroppen.
Vi gav upp.
Det blev inget bad.

Men det blev det idag! Megastora vågor som kastade mig in mot stranden. Jag tumlade runt, det kom en ny stor våg och plötsligt befann sig bekiniöverdelen på magen!
Snabbt, snabbt upp med den igen och hoppas att ingen såg...
Jag älskar vågor! Men jo, jag gör faktiskt det. När de låter mina kläder vara.

Bobby hade ordat en lägenhet åt några andra svenskar vid Bondi beach. De skulle komma till vår lägenhet för att hämta upp några surfbrädor och sedan möta oss på stranden.
De kom aldrig.
Gick direkt och surfade någon stans i stället. Synd.
Jag hade gärna lärt känna lite folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0