Lite saker.


Jag ser att bloggen blivit fylld av en massa text på senaste tiden.
Inte bra! Så, här får ni lite bilder från de senaste dagarna:

Bodybords vi fick av Bobby. Och säkerhetssnörena vi köpte till.
När tusan ska det bli bra väder så vi får prova?!

Boxing day. Helt sjukt mycket folk och köer överallt.


Såhär fina blev mina ballerinaskor efter ett par veckors använding. Jag har bara gått runt med de på stan!
Vad är det för jävla skitkvalitet?!  Det sämsta köpet på mycket mycket länge.
De fick åka i papperskorgen och ersättas av ett par nya ballerina på rean:

Hoppas på bättre kvalitet! De känns bättre i alla fall. 53 kr inte helt fel heller...

Nya favoritarmbandet! Fina röda... 27 kr.
Med en bild som gör det fult. Får fota om sen.

Det blir lite mer bilder på inköp imorgon. Om vädret är bra vill säga.
Imorgon blir det Paddy's Market igen för mer inköp av frukt och grönt. Billigt om tusan!



Kommentarer

Postat av: Sara

Åååh jag vill också ha en såndär bräda och åka på vatten! Men vi har dåligt med vatten här, bara sånt där regn.. Jag vill ha vaaarmt! :P



Snygga fynd, jag vill också shoppa! Haha nu låter jag som ett litet barn, jag vill!

2008-12-27 @ 15:35:03
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0