Moa blåser bort.


Jag vill se lite djur här! Alla kängrur och koalor, var finns dem egentligen?
Så, vi tänkte bege oss till Taronga Zoo i helgen. Det känns lite stört, men det ska tydligen vara väldigt fint där. Djur får vi se i alla fall!

Här i Sydney finns det bara en massa asiater.
Det verkar inte vara så många här som kommer från Australien ursprungligen. Det är lätt att beskriva en typisk svensk, men hur fasen ser en australienare ut?!

Så här såg jag ut idag i alla fall:

Hej hej Moa på berget!
Man skulle skicka med en bild på sig själv i ett CV, så vi fotade varandra.

Väldans svårt när det blåste så förjävligt!
Jag kanske tar en annan. Ansiktsbild eller nåt.
Inte den sista i alla fall...


Emelie blev bra!

Blåsten kunde delat med sig lite till dagen tycker jag. Mitt på dagen var det stekhett och helt vindstilla.
Svettigt! Mycket vatten gick åt kan jag säga. På tal om vatten borde jag dusha nu!
Bajbaj,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0