Blickstill

Ickapicka, Marcus, Dylan och jag var skyltdockor idag. Jag och Icka körde utan solbrillor så det fick bli stirröga. En massa barn kom fram och visste inte riktigt om vi var verkliga eller inte. En unge petade på mig till jag skrattade. Då visste hon.
- Haha, hon bytte min!

En mamma gick förbi med ett bäbisbarn som såg helt vettskrämt ut.
- Min dotter är så rädd, kan ni inte röra på er så hon ser att ni är verkliga. Jag skrattade, Icka vinkade. Dylan fortsatte stirra och vägrade röra på sig. Ungen gallskrek.

Vi var tydligen duktiga. Hoppas det blir nån mer gång, för det var roligt.

image157
Haha, Icka är så söt och står på tå för att bli lika lång som mig.
Man såg en aning gravid ut i de där kläderna...

Föreställningen gick riktigt bra. I alla fall mina nummer, de andra vet jag inte så mycket om. Jag provade att ta Malins astmamedicin innan voltnumret, det gick mycket bättre den här gången. Slapp bli snustorr i halsen och andas jättedjupt utan att knappt få luft. Jag som trodde att jag hade jättedålig kondis, det var ju tur. Jag brukar inte klara en enda volt riktigt bra i numret, eftersom det blir alldeles för jobbigt och jag har ingen kraft kvar efter halva. Nu satt nästan allting.

Olana gick jättebra det med. Alla klarade alla pyramider och det var grymt roligt. Hella och Anita var där och tittade, det var länge sedan man såg sina gamla tränare.

Jag, Lovisa, Becka och Petter roade oss lite med kameran efter föreställningen.



image163
Lovisa flyger!

image164
Lovisa tar ett skutt!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Haha, hyperaktiva Lovisa. :D Ja, fa fasen, jag förstår inte varför hon bara inte gick ifrån istället. Jag hade ju liksom ett jobb att sköta. Haha! :P

2008-02-01 @ 08:55:14
URL: http://geccod.blogg.se
Postat av: Eva Linder

Jaa, ni var superduktiga som skyltdockor. Det var så att jag fick gåshud när jag såg er. Jag var mäkta stolt! Och jag lovar Moa, självklart ska ni få vara skyltdockor igen. Snart! Kram

2008-02-01 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0