Glade stunderne.


Igår var en härlig dag!


Jag fick goda nyheter om de gamla inlämningsuppgifterna från innan jullovet. Jag och Emelie fick MVG på vår marknadsplans-företagspresentations-grejsemojs om Sköna Skon. Vår reklam med Emelies mamma med brödskor gick tydligen hem! Enligt Marie var vi ett riktigt "dreamteam"!

Svenska nationella proven blev det också ett MVG på. Första gången det verkligen har gått bra på ett tal! Jag var "skitduktig" enligt Marie.. Åååh vad jag är glad!

Efter skolan var det dags för träning av mina cirkusungar och jag fick för mig att vi skulle dansa. Först satte vi oss ner och jag lärde dem räkna takter i musiken, sedan fick de gå ihop tre-och-tre och göra en egen liten dans på 3 åttor. Det gick mycket bättre än jag trodde, och de verkade tycka att det var riktigt roligt, så det får jag göra om! Nu fasen ska deras nummer bli bra!

Jag visade mitt diplom jag hade gjort (som alla cirkusungar ska få på julgransplundringen) för Vitolds, och det tyckte han var riktigt bra! Jag var nöjd, så det var skönt. Han blev förvånad över att jag kan en massa saker som han inte hade en aning om... Här kommer diplomet:
image94
Tack och hej för mig, nu ska jag ha fotolektion!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Helt klart det snyggaste hittils. :D

2008-01-22 @ 22:03:54
URL: http://geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0