Kicka ankor med klacken


Först och främst lite bilder på mina klackisar:

image113


mina byxor också.. på ett hörn. Jag orkade inte ta på mig dem, det får bli en annan gång.


Och så några andbilder...

image118
image119
Test med blixt och lång slutartid.. blev rätt skojigt.


Tillsist har vi det fantastiska vattnet!

image120
image121image122image123

Det blev inte mycket till möte på Folkbladet. Det var inte alls många som dök upp, men Patrik var där till min stora förvåning! Det blev lite information om alltsammans och det verkade ju bra. Möte på torsdagar vid behov, deadline på onsdagar, publicering i Folkbladet på lördagar. 300 kr per grej (jag fattade inte riktigt om man fick det per bild om man har flera bilder till samma reportage, men det tror jag), till och med dagens fråga räknades med där!

Anna! Vårt reportage om niorna ska med nästa lördag (fast det får vi inte betalt för, eftersom det gjordes under praktiken), + att vi ska beskriva alla skolor och vilka typer av program som finns där (det får vi betalt för!).


Kommentarer

Postat av: Josefine

Ååh! Jag gillar verkligen vattenbilderna, särskilt den första av vattenfallet och den där byggnaderna speglas i vattnet! Änder och fåglar och sånt gillar jag ju inte så värst.. Men ändå - heja Moa! :D

2008-01-24 @ 22:56:37
URL: http://blackspot.blogg.se
Postat av: Anonym

jag älskar skorna supermycket!!! är det samma som vi tittade på? fanns de din storlek? /kråke

2008-01-25 @ 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0