Cirkus dagen lååång!


Det blir en massa cirkusbilder nu. Men eftersom jag jobbar med detta hela dagarna, så får ni stå ut ett tag.
Vad jag mer har gjort i dag:
Ätit mat i bilen, följt med mamma till Haga cykel och Ö&B, åkte upp till cirkusen en timme innan träningen började, eftersom jag var tvungen att åka med mamma, för att sedan upptäcka att det inte var någon träning. Försökte få tag på folk innan, men lyckades inte. Tränade lite trapets i min ensamhet, men ganska tråkigt, eftersom jag inte kan ett skit. Så, jag åkte hem, hämtade Malin, tittade på dokumentär om sexrevolution i Kina.
Sedan hit. Till datorn. Kul att veta va!?

Vig unge.

Felicia och megastor vovsing.

Träna nummer.

Jag fick hoppa in i pyramidnumret.


Liten Moa.

Stina fotar geting. Eller jag tror minsann att det är en förklädd fluga.

Bita upp diabolosnöre.


Agnes är hemsk.

Elsa var med idag i stället för Mickis som åkt på festival - West Cost Riot i Göteborg.

Min tur att vara sexig i rutchkanan. Om det blev så jäkla sexigt vet jag inte.
Problem nummer ett - att komma upp:


Dagens misstag:
Jag hittade inte nycklarna till släpkärran i morsen, så jag sprang runt som en tok och letade efter dem här hemma. Sedan kom jag på att de kunde vara på cirkusen, för jag vet att jag hade lagt de i fickan på mina shorts som jag hade då. Men i fickan var de inte kvar. Jag hann inte åka upp till cirkusen, för då skulle vi kommit för sent till Söderköping. Så jag fick först åka och hämta Elsa, Stina och Agnes, sedan lämna av dem på cirkusskolan i Söderköping så de fick sätta igång allting, sedan tillbaka till Norrköping och cirkusen. Nycklarna var där som tur var, de låg snyggt upplagda på en pärm...
I alla fall, tillbaka till Söderköping sedan. En väldig massa onödigt åkande alltså.
Klantmoa.


Kommentarer

Postat av: sanne

han med gul tröja och kamoflagebyxor (stavning?) heter han adrian? isf är det min kusin.. ser ut som han iaf. ;p visste inte att han höll på med sånt.

2008-07-01 @ 11:54:34
Postat av: Moa

Ja, jag tror faktiskt det. Minnet av barnens namn håller i en vecka, sedan blir det nya ungar att koncentrera sig på...

2008-07-05 @ 13:25:55
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0