Vrål!


Igår tog jag min lille kamera, ett gäng objektiv från Folkbladet, skrivbok och penna till musikfestivalen Vrål! för att skriva och fota för Folkbladet. Det här var första gången jag skrev om en konsert, så jag hoppas att de blev nöjda.
Det började dock inte så bra. Jag kom inte in.

- Hej, jag ska fota för Folkbladet! sa jag trevligt till vakten.
- Hehe, jaha, jasså det ska du? Ska du fota mig eller?
- Nej, jag ska fota för Folkbladet!
- Jahadu, då får du gå in och prata med han där inne.
Så, jag sa vad jag hette och allt löste sig. Jag fick ett passerkort med "Press" på och ett knallrosa band runt handleden.
Men jag blir så jäkla sur när folk inte tar mig på allvar. När de tror att jag inte kan någonting bra för att jag ser ung ut.
Fy fan.

Veronica Maggio var riktigt, riktigt bra i alla fall. Synd bara att det var så himla lite folk som var där och såg henne. Det blev ingen riktig stämning. Hon förtjänar så mycket bättre. Duktiga Veronica!




En del av den lilla publiken sjöng med i Nöjd?
Ni vet, "Aldrig, nöjd, jag är aldrig nöjd..."

Ett gäng killar försökte klappa igång publiken, vilket inte var det lättaste.

King Louie var bra!

Alfon Ketteli spelade bas.

Bam 16 på inomhuscenen.


Kommentarer

Postat av: Stina

Wohoo Bam 16 ^^ Dom är braaa!

2008-06-09 @ 16:34:27
URL: http://stinalus.blogg.se/
Postat av: stina

det ser ut som om Tova inte har några fingrar :o

2008-06-09 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0