Påskposer.

Min påskkrönika kan ni läsa här.

Mitt hår ser grönt ut och rubriken är sämst (inte jag som skrev den...), men annars är jag nöjd!

I tidningen idag:
image310

Jag och Anna tog en sväng ner till staden för att handla en smula. Anna köpte sig en korsett på Lindex och jag ville ha tunikan jag såg igår från samma ställe. Men, de hade inte den. Jag blev fly förbannad och slog sönder hela butiken, sedan begav vi oss till Maxi i stället. Det blev ett par örhängen, armband och ett pippifågelhalsband när jag ändå var på gång.

image311image312

Vi sprang runt i 100 år och letade efter en kjol till Anna, men den gick inte att finna. Det blev bråttom hem för att hämta Malin och sedan åka till farmor och farfar på påskmiddag. Mumma.

Farmor är verkligen sämst på att läsa. Eller så ser hon dåligt och vägrar att ha glasögon. Det tog en kvart för henne att läsa igenom min krönika. Hon tyckte att allting var fruktansvärt roligt och var tvungen att kommentera varenda mening.
"Långfredagen är förbi, en fredag i vanlig ordning".
"Haha, en fredag i vanlig ordning, haha. "
"En knubbig arm, haha"
Vad som nu var kul med det. Hon är söt.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Nice krönika. Läste den precis! :D

2008-03-22 @ 20:26:17
URL: http://Geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0