Vad döljer du för mig?


Förra helgen (...) var det dag för läger med Olana. Alltså, övernattning i cirkuslokalen och bara en massa skoj. Jag kanske är för gammal för att leka såhär, men det var kul i alla fall!

image306
Bara för att den här bilden är så himla härlig!

image307image308
Minstingarna väljer låtar till Singstar. Eller Klara väljer och Fjongen posar.


Klara var grym på Singstar! Inte visste jag att hon verkligen kan sjunga! Jag vet inte om det riktigt går fram här, hon kanske blir lite väl överröstad av Carola... Bra var hon i alla fall.


Jag bad Icka filma mig när jag gör volter. Mickis gör tramshopp i bakgrunden och jag blev också tramsig. Kanske inte alls kul om man inte var med. Skitsamma. Jag tycker att det är kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0