Det är gött.


Nu drar jag till Göteborg för att fota dagisungar igen.
Jag har laddat upp med en massa bra skivor och en förhoppningsvis bra ljudbok som ska spelas hela vägen till Götet.
Jag åker utan GPS den här gången.
Jag kommer att avlida. I alla fall köra bort mig.
Vet ni hur svårt det är att hitta i Göteborg?! Vet ni hur många konstiga vägar det finns med miljoner på- och avfarter efter snabba svängar, så att man inte alls hänger med och vet vilken avfart eniro-beskrivningen menar?
GaH! Det var svårt med GPS. Jag undrar hur det går nu.
Hotellet verkar lätt att hitta till i alla fall. Typ mitt i centrum. Jag ska bo på en båt!
Titta här:

Ibis hotell. Det får duga.

Förutom vägarna så tycker jag mycket bra om Göteborg. Här ska shoppas minsann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0