Kulturnatten

Kulturnatten förra lördagen.
Jag skrev och fotade en massa för Folkbladet.
De flesta av er har redan sett det, men jag visar upp resultatet här ändå!
Hoho, jag fick ettan-bilden! Alltså, den stora på förstasidan.
Mycket, mycket nöjd med detta ska ni veta!

Ett helt uppslag inne i tidningen blev det med! Allt är bara mitt mitt.

Folkbladets hemsida verkar inte fungera för tillfället, men läs en del av texten genom att klicka på bilden nedan:

Jag har svårt för att bli riktigt nöjd med texter. Därför lägger jag bara upp den här, det är i alla fall den bästa.
De andra känns... nja, jag vet inte. Inte helt hundra.
Det känns pinsamt att folk ska läsa dem i en tidning, men ger de mig det här utrymmet, så måste det vara något som är bra i alla fall...

Flamenco.

Dansföreställningen EGO.


Teatern In Absurdum.


Sötaste Littlemarbles.



Rockiga Lasse Lindh.




Kommentarer

Postat av: Eva Linder

Du har verkligen talang!

2008-10-07 @ 22:51:49
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0