Tack Gode Gud!


Förlåt att jag bombarderar er med YouTube-filmer, men jag kom just att tänka på det här programmet!
Tack Gode Gud! Så himla bra!
Jag förstår inte alls varför de inte har kört en ny säsong av det.
En kändis blir utklädd till en roll, sedan ska den gå in i ett rum där den inte har en aning om vad som kommer att hända. I rummet finns ett antal personer som även de har fått roller, men med några förutbestämda repliker. Det är de som styr det hela. Nu gäller det att kändisen kan improvisera och spela med i teatern så bra det bara går, utan att ha något manus eller koll på vad de andra spelar. Riktigt, riktigt roligt!

Robin Paulsson gör det här så jäkla bra!


Och Martin Timell:



Carina Berg!


Kommentarer

Postat av: johanna

hej!

en liten hälsning från frankrike (där jag bor för tillfället om du inte visste det)..

kul blogg du har! verligen... och ha det så bra i australien! vill du läsa om hur jag har det så heter jag "johannaskoglund" på resdagboken.se.

ha det så fint!! kram /johanna

2008-10-18 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0