Aj som satan!


Kunde inte sova igår natt. Vaknade flera gånger av att det kliade över hela kroppen.
Fötterna, benen, rumpan, armarna, magen...
Nu har det hänt även mig - bed bugs!

Små kryp som bosätter sig i sängkläderna och kalasar på stackars backpackers.
Fick dem från hytten på båten. Emelie med, och en massa andra ombord på Pegasus. Hurra så trevligt!
under gårdagen kliade det så mycket att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Fick panik!

Nu har jag köpt allergitabletter och kräm att smörja in mina gigantiska bett med, vissa med svullnader så stora som 5 cm i dameter! Medicinen hjälper lite i alla fall.
Mina fötter är svullna, benen och lederna känns helt stela när jag går, jag har en hemsk huvudvärk, mår illa och ser ut som ett eksembarn, annars mår jag bra!

En del av mina snygga bett, som är ännu mer svullna nu.

Igår roade vi oss med att tvätta varenda klädesplagg och ställa ut våra väskor i solen för att ta död på eländet.
Mycket rolig sysslesättning.
Idiotkryp.
Karin berättade att betten kan sitta kvar i flera veckor. Kul!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Åh, fy helvete vad jobbigt och äckligt med insekterna. :O Krya på er!

2009-04-21 @ 17:29:38
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: rebbe

ajaj!död åt dom

2009-04-22 @ 21:40:44
URL: http://beckare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0