Allt är på topp!


Idag var det verkligen en bra dag på jobbet.
Jag fick hänga med den heta brasilienaren Breno och lärde känna en ny riktigt rolig australiensisk kille - Jarred.
Jag var på bra humör hela dagen, lyckades göra ett sälj och förstod inte alls varför jag sa upp mig över huvud tagen.
Jag måste varit sjukling den dagen. Det här jobbet kan vara riktigt roligt faktiskt! Speciellt när man har härligt ögongodis på tågsätet mittemot i en timme och över lunch. Hehe.
Eftersom jag är enda tjejen i vårt team så får jag ha honom för mig själv. Bra bra.


Kommentarer

Postat av: Anna

Men vad skönt att det känns bättre! Bra att mamsen övertalade dig att försöka igen! Hehe. Du är så bra!

2009-02-02 @ 10:09:02
URL: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0