Tip 45: Don't get drunk with your crew...



Finfin soluppgång från bussen på väg in till kontoret.
Dock inte vårt kontor för omväxlingens skull, utan det andra Citibank-kontoret i Sydney där Momentum Marketing jobbar.
En hel massa trevligt folk där med och en helgalen chef.
Han lärde oss som gjorde mindre än två sälj igår "How not to ring the bell" (göra mindre än 3 sälj).

1. Don't follow the S.E.E princible (Smile, Eye contact, Enthusiasm).
Just go inside the businesses and be a grumpy ass.
2. Don't follow the Law of Averages. Don't speak to enough people, talk to your boyfriend/girlfriend 10 times a day, smoke 10 cigarettes, sit on the bench and complain about how lousy you are, and that the whole day is destroyed cause you haven't made any sales yet.
3. Have low self confidence.
4. Look like a salesman.

Hmm.. jag vet inte om jag lärde mig så mycket, men deras chef Nalesh var helt störd och rolig och fick mig på bra humör.
Så pass bra att jag faktiskt ringde i klockan när jag kom tillbaka!

Sedan blev det Fun Friday med Beer Night på kontoret!

Svenska Jackie och en okänd jänta.

Brittiska Kate och Holly, norska Mirjam och Sydney-Sarah.
Många fotar samtidigt, folket vet inte vart de ska titta..

...och så brasilienar-Breno.

Breno och Anthony från England.

Bästa Bianca från Sydney och Ethan från... Korea?


Brittiska galningen Alex.


Ett stort skratt och Holly.

Nathan smygpussas?

"I'm fucking Rumanian!"-Stefan, Nathan från Sydney och skottska Keir.
Keir pratar roligt.

Grabbar från andra kontoret.

Mooo och Kate.

Mirjam och Sarah

Sen bar det av till Cargo vid Darling Harbour och en massa dansande!

Gaah, jag kommer att sakna alla!

Folket festade till efter 2 och skulle jobba idag.
Det ville inte jag!
Vila kändes som en bra idé.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0