Hurra, bilder!


Yey, första dagen i Melbourne!

På hostelet finns ett läskigt träd där det växer tepåsar.

Random folk käkar frukost.

Gamla spårvagnar har de här minsann.
Norrköping känns inte så långt borta...


Vi kom till en flod.







Emelie visar sin finaste sida.



Vi besökte Melbournes Royal Botanic Gardens. Jag gillar Sydneys bättre faktiskt.

Här hade de en sjö. Den var grön.


Ett sovhus!


Mitt huvud dunk dunk dunkade. Jag åt två glassar, det blev inte bättre för det.
Gott var det i allla fall. Alltid något.

Sen gick vi den långa vägen tillbaka till hostelet igen. Hemsk värme.
Jag sov middag i en timme, jag blev pigg som en mört och huvudvärken försvann! Hurra!
Vi åkte på sightseeing i Melbourne med Jason och hans flickvän Eva.
Det var mörkt, allt såg i stort sätt lika dant ut... Jag blev mest förvirrad av alla svängar, så det känns inte som att jag har så stor koll på staden ännu. Vi får ta och utforska staden lite mer idag. I dagsljus.

Kul att träffa Jason igen! Jag visste inte hur det skulle gå när vi träffades liksom, för när vi sågs i Sverige var det på Mickis kräftskiva och vi var gaska så fulla.. Men det gick bra!
Eva verkade ha lite mer koll på staden och var man skulle hänga än vad han hade. Hon tog med oss till en bar där det fick bli en drink innan läggdags.
Trevlig dag, trotts en jäkla trötthet!

Idag blir det party i staden. Tjoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0