Pressa på!


Fyra timmar kvar tills vi lämnar Sydney och kliver på tåget till Melbourne
. Konstigt.
Hela dagen har ägnats åt till att packa, i alla fall för min del. Emelie blev klar med sitt medan jag jobbade igår, så nu är hon ute och roar sig med Michael i staden.

Tillsist lyckades jag med konststycket att stänga min resväska, men två par skor, en jacka och en kjol befinner sig fortfarande utanför. Vet inte om jag ska lämna kvar dem här, eller om jag ska försöka mig på att öppna väskan och trycka i grejerna, med risk för att den inte går att stänga igen...

Gaaah, packa är så fruktansvärt tråkigt! Speciellt när det inte går som man vill.
Jag hade tänkt att shoppa i Melbourne. Det känns inte som en så himla bra idé längre, när inte ens de kläder jag redan har får plats.
Jag är inte så bra på att stå emot mitt shoppingbegär. Har köpt en del onödiga grejer som jag inte haft särskilt mycket användning för. Det är inte bra att ha ett jobb där man går runt i klädaffärer hela dagarna...

Bianca tänkte komma och vinka av mig på tågstationen. Kul! Men då kommer jag bara sakna henne ännu mer.
Ah, jag kommer sakna alla här.

Jag hoppas vi hamnar på ett bra hostel i Melbourne. Ett fräsht, i ett fint område.
Bara det är bättre än hostelet vi borde på första veckan här så är jag nöjd. Bara vi har ett fönster och ett rum som inte ligger vägg-i-vägg med TV-rummet... En pina.

Jag ser fram emot ett träffa Jason nu! Hoppas att han har planerat något kul för oss att göra under veckan. Födelsedagsfest ska det bli i alla fall! Snart snart.


Kommentarer

Postat av: Anna

Så himla bra du skriver! SNYGGT!



2009-02-26 @ 08:53:36
URL: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0