Party party

Idag hade vi säljtävling på jobbet - tjejerna mot killarna.
Alla tjejer for iväg tillsammans till Liverpool, där vi kämpade på med kreditkortsförsäjning och balance transfers i industriområdena och stora Westfield-köpcentret. Grabbarna åkte iväg på annat håll.
Och såklart vann...tjejerna!
Vilket innebär 200 dollar (1060 kr) till fri dricka i baren på fredag! Trevligt trevligt.
Vi kommer bli lika fulla som griseknoen på jästa körsbär...

Jag bidrog med ett sälj. Hade satsat på tre idag, men jaja, alltid något!
Sålde till femte personen jag pratade med på morgonen, höll mig motiverad och glad fram till lunch, men sedan blev timmarna efter lunch väldigt sega. Har svårt att hålla humöret uppe och pitcha lika bra dagen igenom.

Plöjde igenom ett stort industriområde själv, så det blev lite ensamt. Visst, jag pratade med en massa trevligt folk, men jag behöver någon som man kan prata avslappnat med så att man kan tänka på annat än sälj hela dagen. Man bara går och upprepar samma meningar om och om igen... tröttsamt. Behöver någon som ger mig inspiration och får mig på bra humör! Får se till att dela en gata med någon imorgon.

På lördag är det "The Rally"
. Det ser jag fram emot!
Stor gala för Australiens största säljföretag. Prisutdelningar och tal av framgångsrika människor. Då får jag nog inspiration!
Emelie ska med dit med sitt företag, så det blir riktigt kul! Sedan blir det efterfest på The Ryan med gratis dricka igen...
Mycket fest i helgen alltså, men det har jag längtat efter!
 Aldrig någon som vill parta med mig här. Tråkmånsar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0