Rally och Ryan


The Rally i lördags!
Det var riktigt kul till en början, med 2000 personer från The Cobra Group (där United Advertising som jag jobbar för ingår) samlade i Sydney Convention Centre, galet folk som dansade och hoppade runt på scenen och vilda människor som jublade konstant i publiken.
Men efter nästan 6 timmar var det inte så kul längre. Inte efter det sjunde talet och åttonde prisutdelningen... Inte efter tjugonde gången man fick ställa sig upp och applådera. Jag tyckte lite synd om de som gick upp och talade på slutet. Applåderna blev lamare och lamare...
Det delades ut gigantiska checkar till de bästa säljarna. En på nästan en miljon dollar! Inte dåligt det.
Alla framgångsrika företagare som höll tal var riktigt bra och inspirerande! Men det blev liksom lite väl långt. Man hann bli lite väl hungrig.
Kul att få uppleva i alla fall! Film kommer upp här sedan.

Efteråt blev det rusning till Oporto och köp av kycklingburgare som slank ner i den skrikande magen.
Direkt vidare till Ryan's bar och free bar tab. Såklart beställde jag de dyraste och godaste cocktailarna, man passar ju på när det är gratis!
Det blev dans hela kvällen och jag och Bianca var galnast på dansgolvet med steg som "move the lawn", "pick apples" och "go fishing"... åh vad jag gillar den tjejen! Sjukt rolig människa.

Alla släppte verkligen loss och hade grymt kul under kvällen. Jag hoppas att vi går ut alla på kontoret någon mer gång, för det var verkligen lyckat!

Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0