Blääää


Den här dagen är trååååkig!

Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag, förutom att skriva ut mitt visum på ett internetcafé som ska lämnas på jobbet i morgon.
Annars har jag hängt vid datorn, läst en massa bloggar och försökt hitta något vettigt sätt att sälja bilder.

Jag försökte träna mig själv att gå i mina nya klackskor, men det resulterade bara i fruktansvärt ömma vader.
Som tur var tog jag med mig ett par ballerina i väskan, så det fick bli ombyte på en parkbänk.
Jag kommer nog aldrig orka använda dem. Alldeles för höga.

Annars har jag bara roat mig med att äta sushi, läsa bok i Hyde Park och strosa runt lite på stan.
Sega dagar kanske behövs för att uppskatta allt annat. Försöker jag inbilla mig för att bli på bättre humör.
Vart Emelie håller hus vet jag inte. Något skulle hon i alla fall göra efter jobbet. Bläää...


Jag köpte en gigantisk låda sushi och en massa annat japanskt jox. Friterade fiskar och krabba tror jag.
Dessutom någon sorts friterad sak som jag först trodde var fisk, sedan potatis, men var antagligen abourgine eller något liknande. Och två små saker som såg ut som piroger men innehöll någon sorts grön väldigt god och kryddig fyllning som smakade lite som pesto.

Det här blev över. Då var jag proppmätt. Räckte nästan till kvällsmat med...
Allt för $6.50 = 36 Kr!
Något som var bra i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0