En fjärde grillning!


Yehoo! En intervju!
Kmart på tisdag. Det är som ett stort varuhus, typ som Coop men utan mat.
Skickade nyss in en ansökan via deras hemsida. Sekunden efter jag klickade på "submit application" så fick jag ett mail:

We've had a chance to go through your application and we were suitably impressed. Well done. The next stage of recruitment is an invitation to meet personally with the Human Resource Manager.


Hmm.. om de lyckats läsa igenom hela min ansökan på ett par sekunder så är jag "suitably impressed"!
Skitsamma, jag fick en intervju i alla fall!

Nu bär det av till Bondi för att dela ut mer CVn.


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Håller tummarna och hoppas på att du får napp på jobbet!

2009-01-09 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0