Flushing


Lika sjukt varmt idag.
35+!

Vi gick omkring i solen från 10-17. Sen var man död.
Man får mycket motion på det här jobbet!

Men mitt ansikte mådde inte så bra i solen.
Imorse smetade jag in det med någon sorts Aloe Vera-kräm. Typ fuktighetgivande, bra för huden.
Nog ganska stark, för kommer man nära området runt ögonen så svider det ganska mycket.
Jag antar att den reagerade med solen på något vis, för hela dagen har det kännts helt svullet och varmt.
Det känns som att ansiktet brinner!
Det gör det fortfarande, fast jag sitter här inne framför datorn...

Min äckelfinnehud har blivit bättre av krämen, så jag har inte så stor lust att sluta använda den. Kanske bara ska smörja in den på kvällen. Låta det vila under natten och ha det bra.
Hoppas på moln imorrn.


Kommentarer

Postat av: sara

Om man smorjer in sig tar solen extra mycket. Det brukar jag gora pa sommaren for att bli brunare. En gang rakade jag smorja in ansiktet innan jag la mig i solarium. Ingen bra ide. Krafta.. :p

2009-01-22 @ 00:33:15
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0