Packat pucko!


När jag åkte in till stan med bussen idag så satte sig en packad illaluktande kvinna på sätet framför mig.
Började skrika saker till alla på bussen.
"ASSHOLE! Do you speeeaak Englishhh? Youu arrr an ASsHHHOLE!"
Sluddrade som tusan, vinglade omkring och flimmrade med ögonlocken.

Efter ett tag vände hon sig om och lutade sig fram mot mig. Jag försökte ignorera fyllot.
"Fucking bitch.. ssjojosluddermmg.. who doou yoou thaaink youi arr?"
"Kshhhgdjj.. BITCHHHhh"
Hon andades sin alkoholandedräkt på mig och jag ville bara försvinna. Nä, jag ville smälla till idioten.
Folk började titta som om det vore mig det var något fel på.

Orkade inte bråka. Satte mig på ett annat säte så fort det fanns något ledigt en bit bort. Det tog ett tag.
I med hörlurar och på med Arctic Monkeys. Hon fortsatte gapa och ha sig.

Det kanske var hon som förstörde hela dagen?


Kommentarer

Postat av: sara

men oj vilken idiot!

2009-01-16 @ 13:09:29
URL: http://saasso.blogg.se/
Postat av: Geccod

Ja, vilken idiot som sagt. :S

2009-01-16 @ 13:33:35
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0