Ring the bell!


Idag fick jag ringa i klockan på kontoret, för jag lyckade minsann sälja till tre personer idag!
Yehoo! 150 dollar!
Gör man minnst tre sälj får man ringa i en stor klocka, och därmed få en massa applåder och "well done!" från de andra. Kändes bra!

Idag hade jag bra flyt på pratet och lyckades hitta rätt folk som var kvalificerade att sälja till.
Idag pratade jag med 48 personer (ja, jag räknade...), men det är en massa saker som de måste uppfylla:

- vara över 24,
- australiensiska medborgare, 
- tjäna minst 30 000 dollar/år, 
- inte redan vara kunder hos Citibank
- ha lån med pissig ränta (typ 18-20%) som vi kan föra över till ett konto hos Citbank och låta de betala av det på 6.9%, eller
- vilja skaffa ett kreditkort hos Citibank,
- inte blivit nekade kredit de senaste 9 månaderna eller ha någon betalningsanmärkning de senaste 5 åren,
- är de egenföretagare måste de varit det i minst 2 år...

Blöööh!
Så det är inte så lätt att hitta personer som passar in på allt detta.
Dessutom ska man försöka övertyga dem, på engelska, så ja är jäkligt stolt att jag lyckades sälja till tre stycken med andra ord. Första veckan!


Kommentarer

Postat av: Anna

bra moa! du är ju verkligen bra på ALLT du tar dig för! förstår inte hur du gör! bra!

2009-01-22 @ 11:45:32
URL: http://goodnightlover.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad säljer du? :) har inte förstått det än

2009-01-22 @ 13:18:28
Postat av: Fat Mama

Grattis! Bra jobbat! Nu får du verkligen träna på din sociala förmåga, engelskan och en massa annat. Puss!

2009-01-22 @ 19:12:34
Postat av: LOST BLOGGEN

Hehe, grattis! :D

2009-01-22 @ 23:31:57
URL: http://lostnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0