Liten värld


Idag hände något helt sjukt!

Jag åkte till Rozelle idag, en förort ungefär 30 minuter från Sydney city.
Lyckades inte sälja någonting idag, så jag var bara less på allting och satte mig ner mot en husvägg för att vila ett tag.

Plötsligt säger någon "Är det där Moa?!"
Jag rycker till, undrar vem fasen som vet vad jag heter!
Så står Klara, Karin och Sara där! I Rozelle!
Vad är oddsen för att de bokat ett hostel i en liten förort utanför Sydney, att jag blir skickad dit för att jobba och att de går förbi när jag inte är inne i en affär, utan sitter ute på gatan?
Läskigt. Men kul!

Nu är de här i alla fall. De ska nog stanna här i en vecka, för att hinna fixa med bank och taxfilenummer och sådant.
Man behöver en adress som allt ska skickas till nämligen.
Så imorrn får vi ta och visa dem Sydney och parta loss i Kings Cross!
Toppelitopp! Idag ska de få vila ut efter flygresan...


Kommentarer

Postat av: Geccod

Haha, vad stört. Är de gamla klasskamrater eller vad är det för folk? :-)

2009-01-23 @ 10:44:26
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Moa

Ah, Klara och Karin gick i min klass förut. Det var de korta människorna som var med på vår avskedsfest... Sara är en kompis till de, men som jag har träffat rätt mycket på olika fester och så.

Underbara tjejer!

2009-01-23 @ 11:03:46
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha vad kul ..världen är allt bra liten! :D hälsa allihop å keep the party going!!! :D

2009-01-23 @ 19:17:27
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0